1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad
Sesja rozpoczęła się od powitania uczestników przez przewodniczącego. Stwierdzono prawomocność obrad, ponieważ w sesji uczestniczyło 15 radnych.
2. Zatwierdzenie porządku obrad
Przewodniczący wniósł o zdjęcie dwóch punktów z porządku obrad oraz dodanie nowego projektu uchwały dotyczącego zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych. Po głosowaniu zmiany zostały przyjęte, a porządek obrad zatwierdzono.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
Protokół z poprzedniej sesji został przyjęty bez uwag.
4. Informacja o działalności wójta gminy w okresie międzysesyjnym
Wójt Rafał Teterka przedstawił szczegółową informację o działaniach gminy, w tym zarządzenia dotyczące transportu dzieci, konsultacje społeczne oraz inwestycje w infrastrukturę. Wspomniał także o wydarzeniach lokalnych, w tym o turniejach sportowych i spotkaniach wigilijnych.
5. Uchwalenie budżetu gminy na 2025 rok
Wójt zaprezentował ambitny budżet na 2025 rok, z dużym naciskiem na inwestycje, które wynoszą ponad 31 milionów złotych. Radni mieli możliwość zadawania pytań, co zaowocowało dyskusją na temat wydatków, w tym zakupu działki pod rozbudowę urzędu.
6. Podjęcie uchwał
Radni przystąpili do głosowania nad projektami uchwał:
7. Informacje dotyczące interpelacji i zapytań
W okresie międzysesyjnym nie wpłynęły żadne interpelacje. Radni mogli zgłaszać pytania, ale nie było takich zgłoszeń.
8. Informacje, wnioski i świadczenia
Przewodniczący poinformował o utworzeniu klubu radnych "Wspólnie dla Gminy", którego celem jest zaspokajanie potrzeb mieszkańców. Radny Grzegorz Włodarczyk zapowiedział, że wkrótce ogłoszą sposób kontaktu z mieszkańcami.
9. Zamknięcie sesji
Po wyczerpaniu porządku obrad, przewodniczący podziękował wszystkim za udział i zamknął sesję.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.